Politica de Retur

 

Site-ul www.finaqua.ro se supune anumitor termeni și condiții legale privind politica de retur.



  • Site-ul www.finaqua.ro (denumit în continuare „Site-ul„) este administrat de SC Finaqua Water Filters SRL, denumită în continuare: „Societate”. Societatea are sediul social în București Sectorul 1, Strada Pitar Moș nr. 23, Mezanin, Ap. 2, CUI: 40627891 și Nr. Ord. Reg. Comerțului: J40/1758/2019.
  • Persoana fizică sau juridică care comandă și achiziționează produse prin intermediul site-ului este denumită „Client”.
  • Formularul de comandă/documentul electronic ce intervine ca formă de comunicare între Societate și Client și prin care Clientul  își exprimă intenţia de a achiziţiona anumite Produse va fi numit în continuare „Comandă”.
  • Comanda confirmată de către Societate, prin care Societatea este de acord să vândă și să livreze Produsele și Serviciile, iar Clientul este de acord să le achiziţioneze, să primească și să facă plata acestor Produse și Servicii se numește în continuare „Contract”.
  • Persoanele de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid se va numi în continuare „Curier”.

Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Clientul intră în posesia fizică a bunului. Înainte de expirarea perioadei de 14 zile, Clientul are obligația de a informa Societatea cu privire la decizia de a returna produsele. informarea va fi făcută prin e-mail, la adresa: office@finaqua.ro sau telefonic, la numărul de telefon: 0767 280 280. Returul produselor se va face la adresa: șoseaua Nicolae Titulescu, nr. 121, bl.2 parter, Sector 1, București.

Taxele de transport pentru retransmitere colet sunt achitate de client. Înapoierea contravalorii comenzii se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar. Societatea va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

În unele cazuri, Societatea își rezervă dreptul de a pune la dispoziție clienților o perioadă mai mare de retur, dar niciodată aceasta nu va fi mai mică de 14 zile.

Excepție de la retur fac următoarele cazuri, conform OUG 34/2014:

  • produsele care prezintă nefuncționalități datorate manipulării și/sau instalării improprii, folosirii neconforme cu instrucțiunile de utilizare, de schimbări ale stării originale a produsului
  • produsele cu sigilii deteriorate de condiții naturale sau din cauza păstrării în condiții improprii.

În cazul excepțiilor de la retur, dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz, transportul noului produs va fi suportat de Finaqua.

Clientul se obligă să returneze produsele către Finaqua într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.

Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de www.finaqua.ro și care pot fi returnate:

  • Produsele ce urmează a fi returnate trebuie să fie în stare bună de folosire, chiar dacă au fost racordate le rețeaua de alimentare cu apă potabilă.
  • Produsul trebuie returnat folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut expedierea.
  • Returul se face cu etichetele inițiale intacte și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
  • Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însoțit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.
  • Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, și nici produsele cărora le lipsesc accesoriile sau care au fost desigilate.

 

12.1. CERERE DE RETUR ANULATĂ

Dacă cererea de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

  • Clientul s-a răzgândit și nu ai mai predat coletul curierului.
  • Curierul a sunat de două ori, dar nu a reușit să dea de Client.
  • Produsul intră sub incidența OUG 34/2014, art. 16, lit. a), e) sau f)

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj  la office@finaqua.ro sau sună-ne la 0767 280 280.