Contul tău Finaqua
|
0
0%
Termeni și condiții Finaqua - filtre de apă pentru România

Termeni și condiții



1.   GENERALITĂȚI

Site-ul www.finaqua.ro se supune anumitor termeni și condiții legale. Prin utilizarea site-ului, îți dai acordul asupra acestor termeni și condiții, motiv pentru care recomandarea noastră este să le citești cu atenție. Societatea răspunzătoare de site, și anume SC Finaqua Water Filters SRL își rezervă dreptul de a modifica aceste prevederi, fără vreo notificare prealabilă, iar din acest motiv îți recomandăm să recitești termenii și condițiile ori de câte ori este nevoie.

În cazul în care vânzarea produselor de pe site-ul www.finaqua.ro a fost efectuată prin intermediul interacțiunii directe între o persoană sau orice reprezentant împuternicit de aceasta și un reprezentant al Finaqua, contractul încheiat nu va fi considerat contract de vânzare la distanță și, deci, prezentul document nu are aplicabilitate. Interacțiunea directă este probată prin semnarea facturii de către Client/împuternicit.

Datele tale cu caracter personal vor fi prelucrate de Finaqua până la încetarea relației de afaceri sau până la retragerea consimțământului dat.

Site-ul www.finaqua.ro este destinat doar publicului care a împlinit vârsta majoratului, indiferent de țara în care se află. Accesând prezenta pagină vei avea întotdeauna acces la cea mai recentă versiune a Termenilor și Condițiilor de utilizare a site-ului www.finaqua.ro.

2.           DEFINIȚII:

Navigarea pe site-ul www.finaqua.ro urmată de Comandă echivalează cu citirea, înţelegerea și acceptarea termenilor de mai jos de către orice Client.

În caz de divergenţă sau neînţelegeri între Societate și Client, se vor aplica Termenii și condiţiile valabile la momentul Comenzii.



3.           DREPTURI DE AUTOR ȘI PROPRIETATE INTELECTUALĂ



4.           DESCRIEREA SERVICIILOR

Societatea pune la dispoziție informațiile din acest site web în scop informativ general și nu garantează de exactitatea lor la un moment dat, deși se va încerca pe cât posibil ca la publicarea lor pe site, toate informațiile să fie exacte.

Accesul și utilizarea site-ului sunt gratuite și au scopul de a veni în ajutorul utilizatorilor pentru a găsi informațiile necesare în cel mai ușor și rapid mod posibil, conform cerințelor fiecăruia.

 

4.1. PRODUSELE PREZENTE ÎN MAGAZINUL ONLINE

 

Site-ul www.finaqua.ro se ocupă cu comercializarea sistemelor avansate de filtrare a apei și produsele adiacente, consumabilele sau materiale necesare pentru montaj.

Produsele comercializate pe site sunt prezentate în ambalajul original. Informațiile legate de produsele comercializate sunt cele furnizate de către producător, atât acestea cât și fotografiile fiind prezentate cu titlu de exemplu. Toate produsele sunt livrate în limita stocului disponibil, astfel încât Societatea își rezervă dreptul de a nu putea onora o comandă în cazul în care produsul comandat nu se poate realiza sau nu mai este pe stoc. Produsele trebuie montate, folosite și păstrate conform sugestiilor de pe site-ul www.finaqua.ro și din materialele furnizate în momentul livrării. Nerespectarea acestora este strict responsabilitatea Clientului.

Site-ul www.finaqua.ro își rezervă dreptul de a modifica oricând gama de Produse prezentate pe Pagina de internet precum și informațiile cu privire la Produse, toate acestea neavând caracter obligatoriu.

Produsele pot fi comandate de către Client pe toată perioada de expunere pe Pagina de internet www.finaqua.ro, dar și în limita stocului disponibil.

4.2. GARANȚIA PRODUSELOR

Societatea SC Finaqua Water Filters SRL oferă certificat de calitate și garanție pentru toate produsele comercializate prin intermediul site-ului www.finaqua.ro. Certificatul atestă, astfel autenticitatea și calitatea filtrelor comercializate, conform Legii 449/2003. Valabilitatea garanției este de 60 de luni (5 ani), de la data achiziționării. Cererile de servisare vor fi transmise prin e-mail: service@finaqua.ro sau la numărul de telefon: 0767 280 280.

Garanția nu include deteriorările provocate din cauza nerespectării indicațiilor menționate în  cadrul certificatului, a accidentelor, a neglijenței, a utilizării necorespunzătoare a produselor sau a altor  factori care nu au legătură cu defectele de material sau de manoperă.  

 

Se refuză garanția în cazul în care asupra produselor comercializate s-a intervenit de către o persoană neautorizată, sau dacă acestea prezintă urme de lovire.

Pierderea garanției mai are loc și în cazul în care sunt deteriorate sigiliile de garanție aflate pe produs sau dacă clientul nu poate face dovada achiziției prin factură sau bon fiscal.

 

Lipsa certificatului de garanție a produsului trebuie semnalată în maximum 48 ore de la recepția mărfii, pe adresa: office@finaqua.ro sau la numărul de telefon 0767 280 280 în intervalul Luni-Vineri, orele 09.00-18.00. Orice sesizare ulterioară nu va fi luată în considerare.



5.           LEGĂTURA CU ALTE SITE-URI

Prezentul site poate conține legături sau trimiteri către alte site-uri considerate de Societate utile în legătură cu conținutul site-ului și care nu se află sub controlul sau îndrumarea sa. În cazul utilizării acestor legături sau trimiteri, se vor aplica condițiile generale de utilizare corespunzătoare acelor site-uri.

Societatea nu poate garanta/controla actualitatea/exactitatea informațiilor prezente pe site-urile unor terți, la care se face trimitere de pe site-ul său.



6.           INFORMAȚIILE OFERITE PRIN INTERMEDIUL SITE-ULUI

Orice persoană care vizitează site-ul și care oferă date sau informații cu caracter personal prin intermediul acestui site, își manifestă acordul în mod expres și neechivoc pentru următoarele:

Societatea va păstra confidențialitatea acestor informații.



7.           ÎNREGISTRAREA CA UTILIZATOR

Pentru crearea unui cont sau completarea unui formular de comandă pe site-ul www.finaqua.ro Utilizatorul este obligat să folosească o adresă de e-mail validă. Societatea poate refuza cererea de înregistrare în situaţiile în care constată că Utilizatorul a utilizat informaţii neconforme cu realitatea sau folosește serviciile într-un mod neconform cu uzanţele normale.



8.           PREȚUL PRODUSELOR

Prețurile produselor sunt cele prezentate pe site. Societatea își rezervă dreptul de a modifica prețurile de vânzare ale produselor fără anunțarea în prealabil a Utilizatorilor/Clienților. Fiecare ofertă se desfășoară în perioada menționată pe site, în limita stocului disponibil. Prețurile afișate la fiecare produs atât pe site, cât și în formularul de comandă, includ toate costurile, inclusiv cele de livrare, acolo unde se aplică. Pentru sistemele de filtrare Finaqua UNO și Finaqua DUO, transportul este gratuit. În cazul produselor pentru care se percepe o taxă de livrare, dacă livrarea se va realiza în afara ariei de acoperire a curierului, prețul transportului poate fi mai mare din cauza kilometrilor suplimentari. În acest caz, Clientul va fi informat cu privire la aceste modificări, înainte de trimiterea coletului.



9.           COMANDA

Prin finalizarea Comenzii, Clientul garantează că toate datele furnizate sunt reale și corecte, în caz contrar ar putea suporta consecinţele acestor erori (Comandă întârziată, transmisă greșit etc.) Societatea nu poate fi trasă la răspundere pentru informaţii introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. În acest context, toate taxele de transport efectuat în vederea reexpedierii Comenzii vor cădea în sarcina Clientului. Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declară de acord ca un reprezentant al Societății să îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către Părţi (e-mail/telefon/sms) pentru confirmarea personală a Comenzii. Acest e-mail/telefon/sms este doar o confirmare de primire a solicitării de comandă din partea Clientului. Contractul de vânzare este încheiat în momentul în care Clientul a semnat de primire Curierului care a livrat coletul/coletele comandate.​

Societatea poate refuza o Comandă în urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligaţii între părţi și fără ca o parte să poată pretinde daune, pentru următoarele situaţii:

În cazul în care Clientul nu garantează că modul de plată este valid și că nu este obţinut printr-o metodă frauduloasă sau există suspiciuni cu privire la modalitatea de plată, chiar dacă a luat toate măsurile pentru ca informaţia prezentată pe acest site să fie exactă și corectă, Societatea nu poate fi răspunzătoare de inexactităţile care pot apărea în completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactităţii, completitudinii și utilităţii informaţiilor furnizate în cadrul formularelor disponibile pe acest site.

Comenzile plasate de luni până vineri vor fi prelucrate în 24 de ore de la primirea acestora, iar comenzile plasate în zilele de sâmbătă și duminică vor fi prelucrate în fiecare zi de luni sau marți. În situația în care aceste date se modifică, noile termene vor fi anunțate atât pe site, cât și în comunicarea electronică/telefonică. Timpul de livrare va fi discutat în funcție de complexitatea comenzii sau disponibilitatea materialelor și poate varia. 

Plasarea unei comenzi online implică acceptarea termenilor și condițiilor de utilizare, a prețurilor produselor și a costurilor de transport.

Pentru informații legate de comandă poate fi apelat numărul de telefon 0767 280 280 de luni până vineri, între orele 09:00-18:00, sau se poate trimite un email la adresa office@finaqua.ro. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte că toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumpărare, sunt corecte, complete și adevărate la data plasării comenzii. În cazul în care un Client își modifică datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele în derulare existente la acel moment își păstrează datele definite/acceptate de către Client înainte de momentul modificării.



10.        LIVRAREA

Livrarea produselor se face în termen de 48-72 de ore de la confirmare. Societatea își rezervă dreptul de a mări termenul de livrare către Client, cu acordul în prealabil obținut din partea Clientului.

Livrarea se va realiza prin curierat rapid. Curierul va încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se reușește livrarea, coletul va fi returnat la sediul Societății, iar comanda va fi anulată, Clientul urmând să suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate. Riscurile de pierdere sau de deteriorare a mărfii, precum și orice alte cheltuieli suplimentare cauzate de evenimente care au avut loc după ce marfa a fost predată reprezentantului firmei de curierat trec de la Societate la Client în momentul în care marfa a fost predată Curierului. Doar în cazul în care Societatea și Clientul stabilesc altfel, Societatea se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu produsele comandate în momentul predării acestora către societatea de curierat cu care Societatea colaborează.

 

10.1. CONDIȚII DE LIVRARE

La solicitarea Societății sau a Curierului, Clientul va face dovada identităţii sale, dacă e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorităţi oficiale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Societate. În cazul în care Clientul se află în imposibilitatea recepţionării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării de către Curier, a numărului Comenzii. Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește condiţiile de mai sus. În cazul livrării la locul de muncă al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în locaţia respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate recepţiona această Comandă. Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obţine confirmarea prezenţei acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării Comenzii pe site. Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată în intervalul orar ​comunicat, în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.

Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Societate, la momentul predării produselor Comandate către Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.

 

10.2. RECEPȚIA PRODUSELOR

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat și bonul fiscal/factura ce conţine toate informaţiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preţ). De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menţionate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiţii și în totalitate a produselor Comandate.

În cazul unui incident survenit în urma livrării comenzii, Clientul se obligă să contacteze în maximum 24 de ore, Societatea și să reclame problemele apărute (după acest interval de timp, orice reclamaţie cu privire la comanda livrată nu va mai fi luată în considerare). Orice sesizare poate fi trimisă la adresa office@finaqua.ro. Pentru ca cererea Clientului să fie înregistrată este necesar ca acesta să atașeze în e-mail o poză cu produsele sau coletul. Societatea nu este responsabilă pentru defectele survenite produselor, în urma manevrării sau transportului de către curier. În cazul în care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.) Societatea recomandă refuzarea de către Client a coletului și comunicarea acestui lucru la adresa de e-mail: office@finaqua.ro. 

Societatea se angajează să răspundă tuturor cererilor și reclamaţiilor în maximum 7 zile lucrătoare de la primirea acestora.

 

10.3. ÎNTÂRZIERILE LA LIVRARE

Societatea se angajează să respecte datele de livrare a comenzilor online. În ipoteza în care aceste date de livrare nu vor putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat de către Curier​ prin toate mijloacele puse la dispoziţie de către Client, respectiv prin intermediul e-mailului sau SMS-ului.

În caz de întârziere a livrării produselor comandate, Societatea sfătuiește Clientul să contacteze Curierul în baza datelor de livrare comunicate (nr. AWB) pentru a putea găsi soluţia optimă în vederea livrării produselor.

Pentru întârzieri la livrare mai mari de cinci zile lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră sau defecţiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea comenzii, Clientul este îndreptăţit să ceară anularea comenzii printr-un e-mail scris transmis pe adresa de mail office@finaqua.ro sau să anunţe la numărul de telefon 0767 280 280.



11.        MODALITĂȚI DE PLATĂ

Preţul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Societatea va emite către Client o factură pentru Produsele și Serviciile livrate, obligaţia Clientului fiind să furnizeze toate informaţiile necesare emiterii facturii conform cu legislaţia în vigoare. Plata se poate face ​online (prin ​card bancar​)​ prin intermediul modulului securizat de plata. În cazul în care Clientul beneficiază de servicii 3D Secure, este recomandat ca acesta să se asigure că permite deschiderea tab-ului/ paginii de web corespunzătoare – pentru aceasta te rugăm, dacă este cazul, să dezactivezi softurile sau extensiile de browser care împiedică deschiderea acestora (de exemplu – pop up blocker)​.

De asemenea, o altă modalitate de plată poate fi prin Ramburs la Curier. În cazul în care plata se realizează prin Ordin de plată, livrarea produselor se va realiza doar după înregistrarea acesteia.

Datele obligatorii pentru modulul de plată sunt: Nume posesor, Nr card, data expirare, CVV, parola 3d secure. Pentru realizarea comenzii, Clientul trebuie să furnizeze următoarele date: Nume, Prenume, Țara, Oraș, Adresă, Cod Poștal, Adresa de e-mail. De asemenea, există și posibilitatea realizării comenzilor de către persoane juridice, caz în care vom avea nevoie de numele companiei, CUI/J și adresa companiei. În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului sunt necesare actul de identitate și o împuternicire din partea firmei.

Limita maximă admisă a rambursului, plata în numerar, este de 5000 lei/zi/atât pentru persoanele juridice cât și pentru persoanele fizice.

Cu privire la Prețul și Modalitatea de plată a Prețului Produselor Clientul va putea contacta Finaqua prin e-mail la adresa office@finaqua.ro.



12.        RETURUL PRODUSELOR

Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Clientul intră în posesia fizică a bunului. Înainte de expirarea perioadei de 14 zile, Clientul are obligația de a informa Societatea cu privire la decizia de a returna produsele. Informarea va fi făcută prin e-mail, la adresa: office@finaqua.ro sau telefonic, la numărul de telefon: 0767 280 280. Returul produselor se va face la adresa: șoseaua Nicolae Titulescu, nr. 121, bl.2 parter, Sector 1, București.

Taxele de transport pentru retransmitere colet sunt achitate de client. Înapoierea contravalorii comenzii se va face în cel mult 14 zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar. Societatea va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

În unele cazuri, Societatea își rezervă dreptul de a pune la dispoziție clienților o perioadă mai mare de retur, dar niciodată aceasta nu va fi mai mică de 14 zile.

Excepție de la retur fac următoarele cazuri, conform OUG 34/2014:

În cazul excepțiilor de la retur, dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, consumatorul va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz, transportul noului produs va fi suportat de Finaqua.

Clientul se obligă să returneze produsele către Finaqua într-o stare perfectă și impecabilă, nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.

Condiții generale pentru returul produselor vândute și expediate de www.finaqua.ro și care pot fi returnate:

 

12.1. CERERE DE RETUR ANULATĂ

Dacă cererea de retur a fost anulată, atunci e posibil să fi avut loc una dintre situațiile:

Dacă știi că nu s-a întâmplat așa, te rugăm să ne trimiți un mesaj  la office@finaqua.ro sau sună-ne la 0767 280 280.



13.        POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE

Accesul pe acest site se supune Politicii de confidențialitate și implică acceptul Clientului cu privire la aceasta, reprezentând o înțelegere între părți. Toate detaliile despre Politica de Confidențialitate pot fi analizate accesând acest link.



14.        INFORMAȚII PERSONALE

Când societatea va solicita Clientului informații personale prin intermediul site-ului, acestea vor avea ca scop identificarea Clientului sau posibilitatea de a fi contactat. Acest lucru este cu atât mai necesar în cazul folosirii aplicațiilor disponibile pe site.

Natura informațiilor solicitate se referă în special la date personale (nume, adresă, numere de telefon), adresă de e-mail, modul în care sunt utilizate sau intenționează să fie utilizate produsele și/sau serviciile Societății, dar poate include și alte informații aflate în strânsă legătură cu utilizarea serviciilor și/sau produselor solicitate.

Cu scopul de a răspunde mai bine nevoilor și întrebărilor utilizatorilor site-ului, informațiile solicitate prin intermediul acestui site vor face obiectul unei stocări și prelucrării electronice.






15.        EXONERAREA DE RĂSPUNDERE

Societatea nu garantează că site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de pe office@finaqua.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potenţial dăunător, că nu conţine erori, omisiuni, defecţiuni, întârzieri sau întreruperi în operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alţi factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, Societatea fiind liberă de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informaţiilor de pe site. Societatea nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni în redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.

Toate informațiile prezentate pe site cu privire la servicii, produse, prețuri, informații, campanii și promoții de marketing, aspecte tehnice, sunt prezentate cu titlu informativ. Nimic din conținutul site-ului nu poate constitui o ofertă fermă de a contracta și nu poate angaja răspunderea Societății în lipsa unor acorduri ulterioare - Contract.

Societatea își rezervă dreptul de a anula Comenzile pentru Produse și Servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care din cauza unor erori tehnice prezintă preţuri evident eronate/derizorii pentru produse (preţuri pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumpărător cu un nivel mediu de pregătire).

Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai în scopul unei accesibilităţi sporite a informaţiilor, iar Societatea nu își asumă nicio responsabilitate sau răspundere pentru conţinutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.



16.        LIMITAREA ACCESULUI LA SITE

Utilizatorii site-ului www.finaqua.ro pot face comentarii și orice alte comunicări, pot să transmită sugestii, întrebări sau informaţii, dacă limbajul acestora este civilizat, iar conţinutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, ameninţător, defăimător, nu tulbură în nici un fel viaţa privată a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuală, nu conţine viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legatură cu produsele comercializate pe Site, nu sunt e-mailuri în masă sau orice altă formă de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsă de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări în numele unei alte persoane fizice sau juridice ori în numele oricărei alte entităţi, vor fi raportate organelor abilitate. Societatea nu își asumă responsabilitatea și nici nu va putea fi obligată la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.

În cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care implică texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori/Clienți, se consideră că respectivul Utilizator/Client garantează originalitatea lor și acordă Societății dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil și retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum și dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conţinuturi oriunde în lume, prin orice mijloace. Utilizatorul/Clientul garantează că are toate drepturile asupra conţinutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conţinut, să nu cauzeze prejudicii niciunei terţe entităţi fizice sau juridice.



17.         FORȚĂ MAJORĂ

Niciuna dintre parţile contractuale nu poate fi trasă la răspundere pentru neexecutarea (totală/parţială) sau executarea cu întârziere a obligaţiilor sale, dacă acestea au fost cauzate de forţă majoră. Parţile îţi vor aduce la cunoștinţă de îndată cazul de forţă majoră și vor lua toate măsurile necesare în vederea limitării consecinţelor evenimentului.

Dacă în termen de 15 zile evenimentul de forţă majoră nu încetează, părţile au dreptul de a denunţa unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese.

Forţa majoră va fi probată conform legii.



18.        SOLUȚIONAREA CONFLICTELOR. LEGEA APLICABILĂ

Contractul va fi guvernat și interpretat în conformitate cu legea românească. Orice conflict apărut între Societatea și Client va fi rezolvat pe cale amiabilă. În cazul în care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluţionare este medierea, în condiţiile legii, iar dacă aceasta eșuează se apelează la instanţele românești competente din municipiul București.



19.        FRAUDA

Crearea de conturi multiple folosind altfel de adrese generate automat și care expiră după o perioadă predefinită, pentru a putea beneficia de promoţii sau oferte, sau orice comportament fraudulos în măsură să afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisă și va fi considerată o tentativă de fraudă. Proprietarul site-ului www.finaqua.ro își rezervă dreptul de a suspenda conturile astfel create și de a retrage beneficiile aferente promoţiilor sau ofertelor în curs, de a anula contul fără preaviz, înștiinţare, alte formalităţi sau despăgubiri.

Orice tentativă de fraudă sau orice fraudă (cum ar fi: accesarea datelor Clienţilor Societății, alterarea conţinutului site-ului, încercarea de afectare a performanţelor serverelor Societății, deturnarea conţinutului livrărilor către terţi etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.



20.        DISPOZIȚII FINALE

Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Utilizarea în continuare a acestui site constituie acordul expres și neechivoc în conformitate cu prevederile legii 677/2001 și directivelor GDPR pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.

Pentru orice nelamurire în legătură cu exercitarea drepturilor referitoare la utilizarea site-ului și la protecția utilizării acestuia, te rugăm să ne contactezi la adresa: office@finaqua.ro sau la numărul de telefon: 0767 280 280.