Politica
de Retur
Site-ul www.finaqua.ro se supune anumitor
termeni și condiții legale privind politica de retur.
Clientul are dreptul sa se retragă din Contract, respectiv
să returneze un bun în termen de 14 zile calendaristice,
fără invocarea niciunui motiv și fără a suporta alte costuri
decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de
returnare a unui Bun expiră în termen de 14 zile de la ziua în
care Clientul intră în posesia fizică a bunului. Înainte
de expirarea perioadei de 14 zile, Clientul are obligația de a informa
Societatea cu privire la decizia de a returna produsele. informarea va fi
făcută prin e-mail, la adresa: office@finaqua.ro sau telefonic, la
numărul de telefon: 0767 280 280. Returul produselor se va face la adresa:
șoseaua Nicolae Titulescu, nr. 121, bl.2 parter, Sector 1, București.
Taxele de transport pentru retransmitere colet sunt achitate de
client. Înapoierea contravalorii comenzii se va face în cel mult 14
zile calendaristice de la data returnării, prin transfer bancar.
Societatea va putea amâna rambursarea sumei până la primirea
Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform
căreia acestea au fost expediate.
În unele cazuri, Societatea își rezervă
dreptul de a pune la dispoziție clienților o perioadă mai mare
de retur, dar niciodată aceasta nu va fi mai mică de 14 zile.
Excepție de la retur fac următoarele cazuri, conform OUG
34/2014:
În cazul excepțiilor de la retur,
dacă se agreează înlocuirea cu un produs de o valoare mai mare,
consumatorul va plăti diferența, respectiv, dacă valoarea este
mai mică, consumatorul va primi o rambursare parțială
până la valoarea produsului înlocuitor. În acest caz,
transportul noului produs va fi suportat de Finaqua.
Clientul se obligă să returneze produsele către Finaqua
într-o stare perfectă și impecabilă,
nefolosite/netestate, cu sigiliul și ambalajul original, respectiv
într-o stare în care produsele pot fi comercializate din nou.
Condiții generale pentru returul produselor vândute
și expediate de www.finaqua.ro și care pot fi returnate:
12.1. CERERE DE RETUR ANULATĂ
Dacă cererea de retur a fost anulată, atunci e posibil
să fi avut loc una dintre situațiile:
Dacă știi că nu s-a întâmplat așa,
te rugăm să ne trimiți un mesaj la office@finaqua.ro sau
sună-ne la 0767 280 280.