Politica
de Livrare
Site-ul www.finaqua.ro se supune anumitor
termeni și condiții legale privind politica de livrare.
1.
LIVRAREA
Livrarea produselor se face în termen de 48-72 de ore.
Societatea își rezervă dreptul de a mări termenul de
livrare către Client, cu acordul în prealabil obținut din
partea Clientului.
Livrarea se va realiza prin curierat rapid. Curierul va
încerca livrarea de 2 ori la adresa de livrare menționată
în pagina de finalizare a comenzii. În cazul în care nu se
reușește livrarea, coletul va fi returnat la sediul
Societății, iar comanda va fi anulată, Clientul urmând
să suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor
comandate. Riscurile de pierdere sau de deteriorare a mărfii, precum
și orice alte cheltuieli suplimentare cauzate de evenimente care au avut
loc după ce marfa a fost predată reprezentantului firmei de curierat
trec de la Societate la Client în momentul în care marfa a fost
predată Curierului. Doar în cazul în care Societatea și
Clientul stabilesc altfel, Societatea se descarcă de riscurile și
responsabilitățile asociate cu produsele comandate în momentul
predării acestora către societatea de curierat cu care Societatea
colaborează.
2.
CONDIȚII
DE LIVRARE
La solicitarea Societății sau a Curierului, Clientul va
face dovada identităţii sale, dacă e necesar prin una sau mai
multe acte emise de autorităţi oficiale și va comunica
numărul de Comandă atribuit de către Societate. În cazul
în care Clientul se află în imposibilitatea
recepţionării Comenzii în mod personal, Comanda va fi
lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta
mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării de către
Curier, a numărului Comenzii. Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va
putea fi onorată dacă Clientul nu îndeplinește
condiţiile de mai sus. În cazul livrării la locul de muncă
al Clientului, caz în care Curierul nu poate avea acces în
locaţia respectivă, Clientul trebuie să se asigure că poate
recepţiona această Comandă. Clientul va fi contactat telefonic
de către Curier în prealabil pentru a obţine confirmarea
prezenţei acestuia la adresa și ora selectate în momentul
validării Comenzii pe site. Clientul se obligă să fie prezent la
adresa de livrare indicată în intervalul orar comunicat,
în caz contrar acesta va supora taxa de transport aferentă unei
posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior
selectării, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se consideră a fi îndeplinită de
către Societate, la momentul predării produselor Comandate către
Client la adresa selectată de acesta la momentul plasării Comenzii.
3.
RECEPȚIA
PRODUSELOR
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB)
prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este
anexat și bonul fiscal/factura ce conţine toate informaţiile
despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preţ). Deasemenea,
Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă
există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menţionate în
mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea
în bune condiţii și în totalitate a produselor Comandate.
În cazul unui incident survenit în urma livrării
comenzii, Clientul se obligă să contacteze în maximum 24 de
ore, Societatea și să reclame problemele apărute (după
acest interval de timp, orice reclamaţie cu privire la comanda
livrată nu va mai fi luată în considerare). Orice sesizare
poate fi trimisă la adresa office@finaqua.ro. Pentru ca cererea Clientului
să fie înregistrată este necesar acesta să atașeze
în e-mail o poză cu produsele sau coletul. Societatea nu este
responsabilă pentru defectele survenite produselor, în urma
manevrării sau transportului de către curier. În cazul în
care coletele prezintă urme de deteriorare (pachet rupt, desfăcut etc.)
Societatea recomandă refuzarea de către Client a coletului și
comunicarea acestui lucru la adresa de e-mail: office@finaqua.ro.
Societatea se angajează să răspundă tuturor
cererilor și reclamaţiilor în maximum 7 zile lucrătoare de
la primirea acestora.
4.
ÎNTÂRZIERILE
LA LIVRARE
Societatea se angajează să respecte datele de livrare a
comenzilor online. În ipoteza în care aceste date de livrare nu vor
putea fi respectate, Clientul va fi imediat informat de către
Curier prin toate mijloacele puse la dispoziţie de către
Client, respectiv prin intermediul e-mailului sau SMS-ului.
În caz de întârziere a livrării produselor
comandate, Societatea sfătuiește Clientul să contacteze Curierul
în baza datelor de livrare comunicate (nr AWB) pentru a putea găsi
soluţia optimă în vederea livrării produselor.
Pentru întârzieri la livrare mai mari de cinci zile
lucrătoare, exceptând cazurile de forță majoră sau
defecţiuni tehnice ale paginii de web ce nu au permis vizualizarea
comenzii, Clientul este îndreptăţit să ceară anularea
comenzii printr-un e-mail scris transmis pe adresa de mail office@finaqua.ro
sau să anunţe la numărul de telefon 0767 280 280.
5.
PREȚUL
LIVRĂRII
Prețurile afișate la fiecare produs atât pe site,
cât și în formularul de comandă, includ toate costurile,
inclusiv cele de livrare, acolo unde se aplică. Pentru sistemele de
filtrare Finaqua UNO și Finaqua DUO, transportul este gratuit. În
cazul produselor pentru care se percepe o taxă de livrare, dacă
livrarea se va realiza în afara ariei de acoperire a curierului,
prețul transportului poate fi mai mare din cauza kilometrilor
suplimentari. În acest caz, Clientul va fi informat cu privire la aceste
modificări, înainte de trimiterea coletului.
6.
INFORMAȚII
SUPLIMENTARE
În cazul în care Clientul dorește mai multe
informații cu privire la livrare, acesta poate contacta Societatea prin
e-mail, la office@finaqua.ro, sau telefonic la numărul de telefon 0767 280
280, de luni până vineri, între orele 09:00-18:00.